torstaina, helmikuuta 05, 2015

New York meets Finnish style

Mä oon ihan unohtanut!
Piti esitellä jo aiemmin teille mun Nykin ostokset,
ne kun mahtuu yhteen kuvaan mainiosti :)

Tadaa!
Rouva jatkaa keväisen mustalla linjalla.

Meidän hoodseilta jäi käteen musta Michael Korsin laukku 
ja viimeisen illan huuma(la)ssa huopahattu :)
Piipahdettiin pilkkikaverin kanssa melkoisella härdellillä hattukaupassa
ennen illan viimeisiä valsseja ja yhteistuumin päädyttiin 
tähän "varjostimeen".
Kerään vielä rohkeutta näyttää sitä teille livenä,
Friendtexin muotinäytöksessä piipahdin jo tämä päässä :)))

Suomalaista tyyliä edustaa tietenkin tuo Balmuirin luottohuivi.
Ja mullapa onkin teille ilouutinen:
Pyysin Balmuirilta alekoodin jolla saatte heidän omasta verkkokaupastaan 
20% alennuksen 
maaliskuun loppuun asti
koodilla: PIKKUTALO20

Balmuirin on jälleenmyyjiä Turun seudulla ovat mm. Loviisan Aitta ja Avelia,
Stockmannillakin on huiveja jonkin verran, samoin olen kuullut että Muotikuusta löytyy.
Jos merkki on teille uusi, kannattaa piipahtaa kietoutumassa näihin. 
Veikkaan ettei irtoa enää kaulasta :)




Heippatirallaa, huomenna onkin jo perjantai ja menomonot vipattaa :)
Sanna

SHARE:

2 kommenttia

  1. Nytpä suuntaankin tuohon melekein naapuriin Balmuirille...Rimmaavat muuten hienosti yhteen ostoksesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. M.Ä E.N K.E.S.T.Ä! Naapurissa ?!?!?! Mulle on jutellut yksi oranssi huivi jo kuukauden...taidan klikata verkkokauppaan...

      Poista

© Pikkutalo. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig